Under construction

Groepslessen


Powerpump

Powerpump is een groepsles waarin je met een lange halter met gewichten aan spierversterkende oefeningen voor je hele lichaam werkt. Het doel is het verbeteren van de kracht en het uithoudingsvermogen van de belangrijkste spiergroepen en daardoor het verbranden van calorieën. Tijdens deze workout worden alle spiergroepen aangepakt aan de hand van een selectie aan technieken uit de krachtzaal, zoals Squats, Presses, Lifts en Curls. Professionele instructeurs en jouw eigen gewichtskeus zorgen ervoor dat je snel resultaat ziet! Door de opzwepende muziek en de afwisseling vliegt het uur voorbij voordat je er erg in hebt!

[Terug omhoog]


Spinning

Spinning voor iedereen te volgen. Het is een groepsles waarbij je op een speciale fiets en op de klanken van opzwepende muziek om het maximale uit jezelf haalt. Gediplomeerde instructeurs helpen je daarbij. Deze stevige workout is ideaal om een goede conditie op te bouwen en vet te verbranden. Je fietst op muziek op basis van verschillende snelheden en weerstanden en technieken. Spinning is de ideale groepsles om aan je conditie en billen, benen en buik te werken.

[Terug omhoog]


Steps

Steps is een swingende en uitdagende groepsles waar gebruik gemaakt van een step. Dit is een in de hoogte verstelbaar bankje waar je, op de maat van de muziek, verschillende oefeningen uitvoert. Op het ritme van de muziek stap je het bankje op en af, of spring je er zelfs overheen.

[Terug omhoog]


BBB

Deze les is gericht op buik, billen en benen! Een eenvoudig te volgen les, waarbij een goede coördinatie geen vereiste is. Deze les is vriendelijk voor de rug. Elke week komen er andere, goed uitvoerbare oefeningen aan bod om zo de grote spiergroepen te trainen. Natuurlijk komen ook de andere spieren aan bod. Tijdens deze les wordt er gebruik gemaakt van een step, dynaband, losse gewichten, stang en meer! Een half uur les om je spieren te trainen, lichaam te versterken en het versnellen van het verbrandingsproces. Het is aan te raden om voor deze les even 10 minuten op te warmen, zodat je tijdens de les kunt knallen

[Terug omhoog]


Body Fit

Deze les is totale fitheid, 30 minuten cardio training met steps of aerobic aansluiten door 30 minuten spierversterkende oefeningen

[Terug omhoog]


Bootcamp

De Bootcamp trainingen vinden plaats in de buitenlucht, zonder toestellen en andere moderne middelen die men in sportcentra voor handen heeft. Er is een professionele begeleider die jou door middel van fitnessoefeningen met je eigen gewicht, intervaltrainingen en conditionele oefeningen zal aanpakken. Dit betekent dat Bootcamp geschikt is voor mensen die willen conditie en kracht willen opbouwen. En dat in teamverband. De afwisseling in de trainingen ligt in de eerste plaats bij de trainer die de oefeningen bedenkt. Vaak worden er ook oefeningen bedacht die je samen moet uitvoeren. Zo krijg je naast de training ook een leuke sociale bezigheid.

[Terug omhoog]


Hit cardio

Hit Cardio is 30 minuten high-intensity intervaltraining waarbij je snel je conditie verbetert, je snelheid verhoogt en heel veel calorieën verbrandt. Je doet veel oefeningen met je eigen lichaamsgewicht, zonder gebruik van materialen. De oefeningen zijn eenvoudig en makkelijk te volgen, maar het is wel intens! Je wordt gemotiveerd door een fanatieke trainer die met je meetraint op de vloer, je tot het uiterste pusht en ervoor zorgt dat je het maximale uit jezelf haalt.

[Terug omhoog]


Hit power

Hit power is een high-intensity intervaltraining van 30 minuten. Je wordt tot het uiterste gepusht en verder! Je traint met een halter, gewicht schijven en je eigen lichaamsgewicht. Je ontvangt maximale persoonlijke aandacht omdat je in een kleine groep traint. Met de trainer die samen met jou op de workout vloer meetraint en die jou en het team motiveert, zul je versteld staan van hoe hard je kunt trainen. En het beste van alles: je behaalt de resultaten waar je naar op zoek bent.

[Terug omhoog]


Body fit 50+

Deze les is totale fitheid, 30 minuten cardio training met aerobic aansluiten door 30 minuten spierversterkende oefeningen.

[Terug omhoog]


Fitnes circuittraining

Dit wordt in de fitneszaal uitgevoerd. In het circuit zijn 8 tot 10 verschillende oefeningen die we 1 minuut per oefening doen. We wisselen steeds 1 krachttoestellen 1 cardio oefeningen af.

[Terug omhoog]


Bosu circuittraining

Dit wordt in de groepslessen zaal uitgevoerd. In het circuit zijn 8 tot 10 verschillende oefeningen die we 1 minuut per oefening doen. We wisselen steeds 1 krachtoefeningen 1 cardio oefening af. Hier maken we gebruik van bosu-ballen, steps, halters, gewichtsschijven, dynabands tubes en eigen lichaamskracht.

[Terug omhoog]


Totalbody

Totalbody is een leuke en pittige mix van oefeningen met motiverende muziek waarbij conditie en spierversteviging worden gecombineerd. Tijdens deze les wisselen aerobic, basisstep en spierverstekkende oefeningen met elkaar af. Bij Total Body Workout ligt het tempo hoog en krijg je veel afwisseling in een uur tijd. Zo wordt het gehele lichaam getraind en wordt er veel aandacht besteed aan de grootste spieren. Total Body Workout zorgt ervoor dat het maximale uit je wordt gehaald. En zorgt voor een superconditie en verhoogt de spiermassa en vetverbranding.

[Terug omhoog]


Core

Is een efficiënte workout om in slechts 30 minuten op muziek een snelle én verantwoorde manier je kernspieren te trainen. Je buik, billen en rug worden strakker en sterker. Functioneel trainen staat centraal in deze les. Samen trainen, focus op de Core en een hoge intensiteit zorgen voor een snel effect.

[Terug omhoog]